2011-02-20 | 20:46:55

"åhnej.. soffan. SATFLÄSK !"

precis tittat på solsidan, har tyckt att den här säsongen har varit boring hittills men idag vände det. fan vad bra !

idag åkte jag mot vällingby centrum runt 13 där jag träffade mattias. vi hängde en stund med oliven och julius, julia var korkad och olivia allmänt käääär. gud, kan aldrig se kvinnan seriöst mer hahaha ! anywayyy, efter det drog jag och tatte till donken, jag bjöd honom på lunch och hela fadderullan. sen åkte vi tuben till centralen och lekte coola i the big city ett tag. runt 18 åkte vi tillbaka till vällingby, dog lite i kfem-sofforna och klockan 19 ramlade jag in hemma hos mig igen. skittrött, tur att man har hemstudiedag imorgon ! nu ska jag fortsätta titta på TV och ska dessutom slänga ihop en disposition till svenska 25 så jag kan börja jobba på riktigt imogon. annars ser planera för morgondagen ganska lame ut, inget bestämt. haffa mig nån ?!

"If a girl fucks a lot of guys, she is a slut, if a guy fucks a lot of girls, he is a legend, here is why: if a key unlocks a lot of doors, it is a master key. If a lock is unlocked by a lot of keys, its a shitty lock."

så jävla sann grupp som jag hittade på facebook, den jäveln som kommer på dom är ju fan ett geni !


charmig bild på mig och julia ur arkivet

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: