2011-02-11 | 12:44:18

at segertsten's house

dagen är ju lite kaos, världens fetaste snöstorm i helt sthlm och alla bussar är inställda och hela köret.. man är ju rätt så körd med att komma nånstans. imorse så vakande jag till ett sms från sonja´där det stod "det går inga bussar idag, vill du ha skjuts till skolan ?" wihoo, där var det problemet löst innan jag ens hann märka det. det var jättefå i skolan, alla elever som hade kommit i alla årskurser fick sittplats i vår jättelilla matsal haha ! det enda positiva med detta är att vi fick sluta klockan 11, men det hjälpte ju inte så mycket för man kom ju ändå ingenstans. ringde pappa som precis hade kommit ut ur snön med bilen så han fick komma och hämta mig och sonja. mitt största problem just nu är att jag måste till vällingby väldigt snart och ska även åka kommunalt till olivia ikväll med rodjin, låter som ett mission impossible. vet ärligt inte hur jag ska göra, mina drömmar om vällingby kanske går flyta ut i sanden och jag får gå hem och bli nunna eller nåt. anyywayyyyyyy, falun på måndag - taggaaaaa ! 


säger som michan; det är såna som henne som dödade bambis mamma..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: