2011-02-27 | 14:26:30

Du är det finaste jag vet. Du är det dyraste i världen.

Tattes låt här över på rubriken, diggar den verkligen. Dagen började runt halv 10 för mig idag, älskar verkligen känslan av när man somnar tidigt och vaknar tidigt av sig själv dagen efter. Man har liksom inte sovit bort hela dagen och vänder dessutom inte på dygnet. Jag gick i alla fall upp, åt och gjorde klart mitt franska steg. Sjukt hur lite tid det krävs egentligen, satt max en halvtimme. Efter det gick jag ut och gick, gay jag vet men riktigt najs faktiskt. Dunkade musik och hela fadderullan, nu snackar vi på riktigt ! Snart ska jag gå och fixa mat med le famille och ikväll blir det fekke.. haha elleeer ? Nej det känns lite långsökt. Alla är hjärtligt välkomna att smsa mig förresten, blir bara glad om några engagerar sig för att lysa upp min dag hahaha, 0736309625. /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: