2011-02-10 | 17:00:52

"en balanserad kost är en kaka i varje hand"

hahaha ääälskar rubriken, stämmer ganska så rejält mycket in på min och mina vänners vardag - tyvärr. hursomhelst så kan jag bara inte plugga, känns så oattraktivt som det bara kan komma och har typ inte gjort nån franska alls. sitter istället och tittar på TV och hoppas på bättre tider. men liksom so what om jag hamnar efter med ett steg innan falun ? orkar inte riktigt bry mig och är dessutom rädd för min nya franskalärare, så redovisning imorgon verkar långsökt.

jag och teo (eller rättare sagt jag) har också kommit på att man borde kalla ordet "plugga" för nåt mer interssant, typ "strula" eller nåt. tänk vad roligare det skulle bli om man fick säga "hörru, ska vi inte dra hem till mig imorgon efter skolan och strula lite ?" mohahahaha ! anywayyyy nu ska jag... göra nånting annat. dask på rumpan !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: