2011-02-10 | 23:39:05

finslipning

finslipar det sista på min biologitext, tog respons idag och jag tror det gick bra trots att läraren är helt iskall. efter det ska jag sussa, måste vara pigg imorgon you know ! 


KÖR PÅ EN SÅN SOM FRIDDE GJORDE:

* jag älskar köttbullar - vet inte vad det är med dem, men aa köttbullar är min religion. äkta kärlek, kan äta hur många som helst !
*
har jättesmå händer och fötter - yes, you heard me. ärvt det av min mormor, har t.ex. strl 34-35 i skor.. not cool.
* ser mig själv som ambitiös - det är svårt att säga, men ja jag skulle nog se mig själv som en pluggis. medan vissa av mina kompisar klarar av att ligga efter till tusen och fortfarande slappna av så skulle jag få panik ! vill verkligen inte skryta, för skäms snarare över detta - men ja, bra betyg brukar väl höra till pluggisar..
* mitt favoritnamn är Maud - det finns en maud i allt, allting har en inre maud som jag bara har tvångstanken att hitta haha. skriver maud på det mesta, det rockar !
*
jag hatar fisk - avskyr det verkligen, det går inte ner. inga undantag ! "är allergisk mot all fisk och skaldjur", end of conversation.
*
tycker om att uttrycka hat - haha, ja precis som frida ! när jag bråkar med någon äälskar jag att få dessa personer att veta att jag verkligen är arg och jag stör mig grovt på allting de gör. deras "misstag" blir till stort nöje för mig.
*
citrusgodisar är min passion - har haft så så länge jag kan minnas, jag tog (och tar fortfarande) alltid de gula eller oranga godisarna i skålen. älskar även apelsinjuice, ser ett samband hehe
* har aldrig på mig jeans - det är bara inte "jag". äger självklart några par jeans som jag kan ta på mig ibland under lata söndagskvällar, men aaaldrig i skolan. känner mig obekväm och tycker dessutom inte att det är så speciellt skönt.
*
röker och dricker inte - ser inte det coola och intressanta i det, det finns förmodligen en anledning till åldersgränsen och orkar inte dras in i sånt skit.
*
är en fet jävla vinnarskalle - ja, vad mer ska man säga.. dålig vana eller vad man nu kan kallar det. jag tror att det är mycket det som driver mig till att orka plugga ungefär.. hela tiden. vill vara bäst och först och snabbast och starkast och snyggast och allmänt bäst - typisk vinnarskalle med andra ord.

godnatt, nu sover vi !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: