2011-02-13 | 14:51:59

i might be bad but i'm perfectly good

denna helg har varit verkligen suuuperduper skojsig. igår åkte jag till selanders runt 17, kvällen började medl lite drama ifrån olika håll av någon anledning. allting är bara så störd och orkar inte bry mig längre, man kanske bara får acce att allt inte kan vara bra till 110% hela tiden.. eller ? anywayyyy, middag på il postino och jag och julia åt en hel varsin barnpizza (dom är gigantiska). sen drog vi till konsum och köpte lite saker och sen pyste vi hem igen. vi geekade järnet och som ni ser i ett inlägg lite längre ner så hann vi också med en tripp ut i snön, åååh så varmt och skönt ! sen lekte jag, frida och julia coola i våra onepiecar och tittade på scrubs under natten tills vi somnade. imorse ringde klockan halv 9, men vi degade ett tag i soffan. sen åkte jag på match, vinst med 3-0 mot dom som vann division 1 förra året, riktigt jävla viktigt ! dagen kommer spenderas genom packningen, plugg och lite mer packning - vi åker ju liksom imorgon !!!!!!

nu ska jag ta tag i mitt liv och börja plugga... ELLER INTE !? är allt ifrån sugen på att plugga och därför får pluggningen dissen och glassen nere i frysen hissen !

slänger in lite bilder på världens snyggaste kille såhär på söndagskvisten, enjoy - men han är min !

 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: