2011-02-19 | 20:06:55

If you are happy with the wrong person, just imagine how happy you are going to be when the right one comes along..

sann rubrik, men känner mig för tillfället inte så träffad. den var väldigt klyftig (:P) men passar inte in bara.

kvällen kommer spenderas med plugg, verkligen det roligaste man kan göra på en lördag kväll. och innan ni frågar - självklart kommer jag titta på melodifestivalen... eller ? vet inte ritkigt vad jag ska säga, damlagets match tidigare idag slutade 5-4 till bortalaget på sudden death, not cool. hässelby var ändå grymt mycket bättre, och till skillnad från köping så spelar vi på hela laget och inte på två spelare. ojoj köping, den sved. anywayyyy, nu ska jag börja på min otroligt fina berättelse som jag inte har någon aning om vad den ska handla om och som 80% av mitt betyg läggs på som ska redovisas nästa vecka... lycka till mathilda, det blir som en travtur i parken. helt fullkomligt jättemegasant.

 
 

hittade lite bilder tagna med min webcam, orkade inte ta massa bilder så hittade alltså lite havfina på datorn som sagt. hejdoooo


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: