2011-02-26 | 10:02:57

if you ever found yourself stuck in the middle of the sea, i'll sail the world to find you

Jaha, vad ska man säga här då ? Sitter i alla fall på bussen nu och har gjort det en timme ungefär, jag och rebecka fick precis veta att det inte är nåt matstopp sa den här bussresan så vi kommer få klara oss på en påse reisen och en 0,33 l dricka i ungefär sju timmar till. Men det är finemang - åt ju ändå för ungefär tre personer igår haha ! Smsar för tillfället med mia som jag hoppas på att få träffa där uppe, hon är ju bonde på heltid you know ;) Har smsat runt lite till folk där uppe och dom enda som verkar vara där just nu är mina skoternördar till sysslingar, jag har bestämt mig för att låta dom vara det ifred om man säger så.. Ville också bara meddela att jag kommer kunna blogga under lovet, men endast från mobilen och inläggen kommer därför inte bli så speciellt storslagna. Nu ska jag spela tre i rad, roligare kan man ju förgäves leta efter ! /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: