2011-02-09 | 21:55:43

"ja, men vem är inte snygg i en sån här plastic fantastic ?!"



skitbra låt här över !

hemma från kyrkan nu, jättetrött. som jag tidigare sagt så åkte jag och sonja till vällingby igen för att sitta med tatte när han åt, jag drack chokladmilshake skiitgott ?! sen skulle vi egentligen gått till kyrkan men ni vet, kfem sofforna kallade och dit var vart vi stack. vi låg där ett tag och runt 20 pallrade vi oss iväg. det var inte så mycket drag i kyrkan idag, besviken tjej.. nej, men folket satt typ och gjorde ljuslyktor i betong typ - inte riktigt min grej. vi ritade istället porträtt av varandra, resultatet blev finfint. nu ska jag plugga lite och försöka komma i säng "tidigt" idag. natti !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: