2011-02-10 | 14:47:15

just me and my guitar

hade hemstudiedag, den har dock inte spenderats på rätt sätt hittills .. slutade 11, då vart det subway med frida, julia, sonja, becci och sist och också minst - tatte. tycker inte det är så spec jättegott, man kan göra exakt samma mat hemma för ungefär.. noll kronor så de där 60 kronorna var det definitivt inte värt ! efter det lekte vi coola i vällingby ett litet tag och åkte jag hem till mig. har spelar gitarr sen jag kom hem fram tills nu, living a dream. sen kom jag på att jag måste göra ett helt franska steg tills imorgon, the dream disapeard.. så det är helt enkelt mina planer nu, ikväll blir det träning så uppdateringen senare blir sisådär.

 

 
alla bilder är oseriösa förutom den sista, jag vet ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: