2011-02-02 | 22:41:40

kalla mig usel

alltså okej, jag vet jag vet, usel uppdatering från min sida - men har på riktigt varit upptagen.

tisdag: skolan gick inte så jättebra, hade verkligen hoppats på att riktigt fettigt plugghumör från min sida men icke sa nicke. hängde med tjejerna och lite så, men eftermiddagen spenderades med fabbe och felle för alla andra hade kurs eller skolkade. no names.. fridde. men vi hade det kuligt, fabbes garv är amazing men nej ingen nyhet. efter skolan ruschade jag hem för att snabbt som tusan byta om och steka lite köttbullar, sen vart det träning. rodjin missade bussen så vi fick skjuts av hennes madre, ett stopp på coop i vinsta för inköp av mat mellan träningarna hanns också med. träningen gick suuuper, sprang som en liten nörd hela tiden ! bell eller olivia eller någon pressade också upp sin klubba typ rätt på min vänstra äggstocke (hahahah jag vet att det låter jättekul, men det var det verkligen inte !) och jag har typ blivit halvtsteril ... okej kanske inte, men har fetaste blåmärket och det gör ont som in i pipsvängen. spelade wii på kvällen och somnade tidigt, därmed ingen vidare bloggning.

onsdag: skitbra morgon, gick upp direkt och hann till och med titta lite på jims värld som alltid är på under mina mornar. på förmiddagen hängde jag och julia med sanna och tess, jag, julia och sanna bevisade att vi totalt saknar franskakunskaper och jag och tess hjälpte julia med hennes redovisningen hehe.. poor david ! lunchen smakade bajs så jag, frida och tatte tog en liten svängom till brommaplan och tillbaka. hann också med ett deeptalk med emma, fan vad tjejen har mognat säger jag bara ! vi kom sen tillbaka till skolan, "pluggade" och bla bla bla. efter skolan åkte jag hem till sonja, åt, välkomnade tatte och drog till kyrkan. muffinskväll you know ! skitkul var det, våra muffinsar blev läskigt goda. sen åkte jag hem runt 22 och nu.. sitter jag här och tittar på jersey shore, trevlans trevlans.

juste, idag har jag typ fixat praoplats också ! yey meeeee

 
bilder från sonjas blogg. bild 1, tatte med gitarr, sonja i mitten och jag under täcket. bild 2, våra fina muffinsar. det var gott även om de ser lite mosade ut..



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: