2011-02-05 | 21:08:29

kortfattat

ja, som frida då har berättat så lyckades jag skrapa in lite virus på datorn hos pappa - yeey me ! nej, men det var surt, kunde inte spela gitarr då ackoden finns på datorn eller blogga. men nu är jag här, och hela denn vecka kommer jag ha tillgång till en fungerande dator.

fredag: jag och sonja åkte upp till vällingby c för att försöka hitta praoplats till mig, men icke sa nicke vi försökte i princip inte ens. vi åt glass och cheeseburgare och sen åkte jag hem och degade framför TV:en och upptäckte detta mysiga virus. runt 18 begav jag mig mot the mörk family där olivia och maja också skulle hänga för natten. har nog inte haft så kul på länge, på riktigt. hahahahahah ! vi spelade tv-spel och åt alldeles alldeles för mycket, läskigt. trodde jag skulle spy, man mådde ju verkligen bra imorse med tanke på "all" den "bekväma" sömnen.

lördag: jaa, vi vaknade imorse och spelade tv-spel ännu mer, det var vår grej kan man ju lugnt säga ! sen runt kvart över 13 blev vi hämtade av majas mamma, så fick skjuts hem alltså. när jag kom hem så gullegullade jag med ozzy i soffan framför TV:en och sen somnade jag där. helt död pallrade jag mig iväg mot match, förlust tyvärr men vi spelade bra. nu ska jag plugga biologi, sorglig chey.

hade tänkt lägga upp bilder ifrån i fredags, men min dator verkar inte vilja samarbeta så det får vänta.


charmtroll, thihihihihi

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: