2011-02-22 | 19:50:23

like raindrops in a hurricane we fade away

varför inte fullfölja fridas ämne och också meddela att jag inte heller mår så bra ? :) det låter intressant tycker jag. ända sedan falun och deras läskigt konstiga mattider med fruktstunder en gång i kvarten och middag klockan 16 så har jag varit hungrig hela tiden. vet inte vad det är, men kan äta värsta berget och sen vara hungrig tio minuter senare. har dessutom inte tränat på jättelänge och kommer inte göra det på hela nästa vecka när jag dessutom ska upp till farfar (ni skulle bara veta hur mycket man äter där!) så känner mig körd. skolan går... inte bra. men orkar inte bry mig, ska ju plugga i princip hela sportlovet så då kommer det ramla in redovisningar efter lovet. yey me ! verkar ju inte direkt lika depp som frida, men nej har då mått jävligt mycket bättre !

kom hem från träningen för ett tag sedan, första gången på över två år som jag har gått av en träning - fetaste ont i magen ! inte lingonvecka eller nåt, bara läskigt ont. så degade på golvet typ hela träningen, diskuterade att jag hade många födelsemärken på magen och skrattade åt julia som tog sönder sin tröja. nu ska jag duscha och sen kommer mer info om dagen och även lite charmiga bilder.

funderar på att sluta använda fetto-M:et, det är så jobbigt att leta upp i arkivet.

/M. (duger den ?)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: