2011-02-22 | 22:08:16

MTV

pluggstrejkar för kvällen och har dragit mitt täcke till soffan där jag nu sitter och tittar på MTV. that's how we do it !

dagen: Gick upp imorse, duschade och pallrade mig iväg till skolan. inget storslaget. hade prov på genteknik på morgonen och efter det satt jag med julia uppe i franskan och hade det bra. hade halvstudiedag, och efter skolan drog jag, frida och sonja till vällingby c. tatte och julia åkte också med oss på bussen men vi hängde inte med dom. vi gick istället och och provade kläder på H&M och gina och hann även med en sväng till donken. det var trevligt, men åkte hem väldigt tidigt för hade en tidig träning. ska försöka gå och lägga mig tidigt idag så detta blir det sista inlägget för ikväll.

 
älskar att frida har sin lokaflaskan mellan benen på bild 2, hahahaha !


/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: