2011-02-21 | 11:46:04

pluggmode

ställde klockan på 9, gick upp direkt. idag är det "mycket" som ska göras ifall ja inte dissar planerna. för det första så måste jag verkligen plugga ganska rejält på min berättelse på sv 25, akuuut. sen har jag fått förfrågan att följa med till subway med några vänner, känns dock ganska långsökt med tanke på att jag är pank och som sagt måste plugga. klockan 18 ikväll har jag i alla fall tid på nån salong där jag ska färga mina ögonfransar svarta och det kan jag ju inte direkt dissa bara - vilket jag heller inte kommer. så jag får helt enkelt se hur jag gör, men nu måset jag logga ut mig från facebook och hela fadderullan och bara fokusera på pluggeeeeeeet.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: