2011-02-21 | 21:06:59

Sms: "Jag kommer om 5 min. Om jag inte har kommit då, läs smset igen!"

för ungefär en halvtimme sedan kom jag och ann hem från salongen där vi färgade våra ögonfransar. hon hade nåt erbjudande, och det är väl klart man hänkar ?! blev jättenöjd, lite permanentböjning på fransarna som fixas i veckan så är livet komplett sen. förstå skönt att slippa gå upp tidigt på morgonen för att sminka sig ?! här är bild på hur det ser ut dårå:

 

Idag har jag i princip bara varit hemma och pluggat, yey ! dissade mina vänner och dera subwayplaner för skolan, hej ambitiös tant. det gick helt ok, men behövde ju avbryta allting när jag skulle iväg runt halv 17. nu har jag ätit och ska än en gång låta fantasin flöda i min otroligt sensuella, magnifika, underbara, överflödande berättelse. mmm... marabou.

 
dagens outfit:
Blommig tröja - H&M
Leggings med volanger på framsida, lack på baksida - Vero Moda



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: