2011-02-26 | 07:54:45

snel hest blogga best

inga kommentarer om mitt gudomligt bra bloggande, men har haft datorförbud och vad ska man göra liksom ? men dagarna har väl rullat på, i torsdags var man i bromma blocks och letade prao med tatte, men icke sa nicke vi får agera mobboffer under den veckan. Igår åkte jag och sonja till stan efter skolan, tjejen är GALEN ! vi har nog inte haft så kul tillsammans på väldigt länge, hon bjöd mig på thaibuffe och halvspyende fick vi kubba hem för att jag skulle äta middag med familjen. bilder från kvällen kommer när jag kommer hem, för gissa vem som är i stan och väntar till bussen uppåt i landet ?! vet inte om jag ska skratta eller gråta, men bloggar mer på bussen för måste pysa. /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: