2011-02-09 | 18:07:39

tack, jag vet

klaga på bara, men bloggen har varit nerlagd lite för min del som ni kanske märkt - ni behöver inte påminna mig, har faktiskt haft dåligt samvete...

livet rullar på ganska så bra, mår faktiskt väldigt bra trots det mysiga vädret som av nån dum anledning hsr bosatt sig här. anledningen till att jag inte har bloggat är främst att jag har haft jättemycket att göra i skolan, har kämpat som en liten nörd för att kunna ligga i fas och så, och nu börjar det faktiskt löna sig ! wihoo, det vankas bloggning ! haha, nejmen det ser ljust ut för min del actuallyyyyyy.

idag har jag varit i skolan, redovisade ma 24 för min favvis ida. det gick bra, nådde mina mål. gjorde också klart massa skisser på tröjor som jag vill göra i slöjden, vi ska deisgna en egen på nåt vis. har också skrivit klart min biologitext om evolution, genetik och genteknik - och ja, det är exakt lika tråkigt som det låter. men klirr i kassan för mig ! på eftermiddagen gick min mognadsgrad upp till 110% och jag bestämde mig för att köra på lite finger-målning i bilden.. med svart färg. buhu, körde emo style för tatte var "sur" på mig. efter skolan drog jag och sonja till vällingby där vi mötte upp rodjin, jag och den sistnämnda skulle köpa till min lilla oliv som vi ska till på fredag, najs. sen drog jag och sonja hem till sonja, vi har nyss ätit snabbisar med mycket ketchup med utgångsdatum 4/2 - 10 hahahah ! snart drar vi till vällingby igen, sitter med tatte när han tjokar och sen blir det kyrkträff. blogg ya later (ja ni hörde rätt, jag kommer blogga mer idag!!! :D)


hittade en fin bild på sonjis. bloggar ju från hennes dator, så några andra slags bilder blir svåra att få tag på hehe.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: