2011-02-07 | 21:10:49

too cold for you to keep her, too hot for you to leave her



dagen spenderades mest med emma, världens finaste vän. vi hämtade ut hennes p-piller och så, garvade lite för mycket. sen hade vi BoF föreläsning (typ slöjd och bild på kunskapsskolan-språk) med våra käre lärare, tatte agerade modell och jag byggare.. ? stannade sent med emelie och ritade skisser till min tröja som jag ska göra i slöjden och sen åkte hon hem till moi. träffade för i övrigt på några riktigt charmiga killar på värsta allé, ungefär vaddå.. sju-åtta år som hade installerat haffmode på oss.. dream on ! hahaha. jag gjorde lasagne här hemma för det var tydligen "min mat-dag", den blev.. hård. jag och emelie dansade som två nördar till riktigt "bra" videor och sen pyste hon ganska tidigt. snart kommer sonja och lånar en av mina skridskohjälmar, skridskor imrorgon med skolan you know ;) puss och hej, leverpastej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: