2011-02-13 | 18:21:17

vad gör vi, nu kör vi

har varit och ätit hos mamma och sitter fortfarande här i min ensamhet för hon åkte och tränade. har faktiskt kommit igång med packningen för imorgon, och trots att jag har jättedåligt samvete för att jag inte har pluggat idag så tänker jag inte göra det - måste ju få unna mig själv lite fritid nångång liksom..

såå.. tja, vad händer ? solsidan ikväll, TAGGAAAAA ! nja inte ritkigt, men solsidan är alltid trevligt att se på.

såå.. tja, vad fötter ? falun imorgon, TAGGAAAAA ! ja precis så, för falun är alltid jättetrevligt att besöka !

jag känner mig glad, har varit helt ensam hela dagen och då blir man lite lätt hyper. tack vare min otroliga glädje så kommer jag här och nu bjussa på lite bilder ifrån förra vistelsen i falun, check it out check it out check it out !!

 
 
 

definitivt de låtar som påminner mest:







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: