2011-02-19 | 13:44:13

while i'm wide awake she's no trouble sleeping

kom hem från sonja för ungefär en timme sedan. vet att jag publicerade sista inlägget kvart över 12 igår men somnade ändå inte förrän runt halv 2, helvetes dygnsrytm. det var då meningen att jag skulle väcka sonja så at vi kunde gå upp och till övervåningen och så, men nej jag kröp istället ner med sonja - utan täcke ! frös som en liten nörd men sonja låg i nån bondeställning med ena benet i skräddarställning och jag kunde inte få bort det från henne. vaknade halv 12 av att sonja den nörden låg och asgarvade åt mig för jag hade gjort nån sexig pose i sömnen och då gick vi upp och gjorde pankisar. gör aldrig det med sonja, visst dom var goda och sådär men säg verkligen förjävliga ut.. nu ska jag dega lite framför TV:en och runt halv 15 ska jag pysa iväg till pappa. därefer åker jag till hässelbyhallen och är sargvakt åt damlaget, det vankas dextro och powerade från min och rodjins sida. kvällen kommer spenderas hemma med mitt svenska 25, läääängtar. alldeles för långt inlägg, om ni vill veta mer om det kan ni alltid besöka min carebox. den hittar ni i korsningen mellan "gå och dö" och "fuck off" :)

   

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: