2011-01-15 | 18:56:58

1-1, oavgjort

kommit hem från match mot värmdö nu. mitt lag (96-1) hjälper även det sk 96-2 i en annan serie, så på sätt och vis var det inte vår match men det var kul i alla fall. vi spelade ganska så bra i första halvlek, men sen i andra så tappade vi big time. jag blev även utvisad - jag leder utvisningsligan i laget vilket inte är så poppis på pappas sida - så det börjar bli en vana :( inte okej mathilda. som ni ser på rubriken så slutade matchen 1-1 så det var ju inte katastrofalt. efter mycket trassel så har jag till slut fixad en sov-buddy nämligen fridde thaa man. så hon kommer snart och förgyller min kväll.

igårkväll hos julle så somnade vi faktiskt ganska tidigt, ungefär runt halv 2. vi såg först filmen "wild child" som jag först var jätteanti mot. men det var fan bra alltså, inte alls så barnslig och allmänt uschlig som jag trodde. sen somnade vi till solsidan boxen som fick hänka från mig. imorse vaknade vi runt 11, kollade på disney channel ett tag och åt. vi har haft det AWESOME ! sen tidigare idag åkte jag till matchen och aa.. here we are. nu måste jag pysa, min gudfar ska äta hos oss och han kommer snart. bloggar ikväll med fridde, smell ya later !

  





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: