2011-01-01 | 20:54:20

1 jan

bloggar från mobilen för fick så grymt dåligt samvete över att jag har uppdaterat så dåligt. gårkvällen var najs, somnade runt 4 till satc 2 vilket inte alls var en värd film tyvärr. idag blev vi väckta runt 12 och vid 13 rullade vi (jag och sonja alltså) iväg mot vrs för vi skulle titta på när min lillasyster tävlade i dressyr. det såg ju bara lite kul ut när alla andra i hennes klass red på relativt stora ponnyer eller hästar medans hon kommer skuttandes på en jätteliten typ a-ponny, dvs den minsta sortens ponny för dom orutinerade haha ! hon blev iaf placerad och kom trea så livet lekte väl för hennes del. efter det åkte vi och såg på narnia i 3D, min familj har en lite halvcharmig tradition att gå på bio dagen efter nyår och eftersom vi i princip åkte direkt från stallet till bion så hänkade sonja dit. fan en riktigt bra film, trodde inte jag skulle gilla den men aa.. det gjorde jag. ska äta nu, men bloggar efter middagen och då kommer jag också skriva mer om filmen :) / M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: