2011-01-25 | 20:36:34

25 januari

kom precis på att det är den 25 idag - 25 betyder peeengar ! synd bara att mina föräldra verkar vilja köra på glädjedödar-stilen och vägra ladda över pengar på mitt kort.. mhmmmm.

anywaaay, here's my day: vaknade imorse med tanken på att inte gå till skolan, men blev tvingad upp av mamma och hann av någon konstig anledning med bussen alldeles finfint. på förmiddagen drog jag och sonja hem, skulle hämta mina mattegrejer som jag hade glömt hemma. jag kom på en kärlekslåt åt ulrik munther som helt klart kommer spelas på radio inom en snar framtid på hennes gittarr och provlåg hennes säng. sen åkte vi tillbaka, hade ett litet deeptalk på bussen på väg hem vilket förmodligen behövdes. i skolan var väl allt som vanligt - jättekul verkligen, jippie !!! efter skolan åkte jag hem och åt och bytte om, runt 16 blev jag hämtad av rodjin för att åka på match. ska inte skriva en bibel om matchen, men vi vann med 3-0 men spelade läskigt dåligt.

 
ja men jag menar, titta på honom !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: