2011-01-08 | 18:01:24

8 januari

sonja  ([email protected]) om ååååh, jag dööör !:

tagga ner lite pysen, det är en norrman som inte kan svenska ha-ha! <3

svar: sonja norrmän är grymt snygg fan, du ska se killarna på cuper !! och han är fan en riktig jävla 10-poängare på alla sätt :O <3



jaa, om dagen.. vakande runt halv 13, inte likt mig för brukar inte kunna sova så länge (gicck dessutom och la mig typ 12 igår kväll så det kändes lite överdrivet). eftersom världens finaste emma fyller år idag så var det bestämt att jag och michan skulle vara hos henne klockan 14 innan hennes gäster kom senare på kvällen. vi kom dock på att vi inte köpt någon present till den byxmyndige, så innan vi drog till henne traskade jag hem till michan. där ritade vi en jättefin teckning med allt möjligt skoj på, vi skrev även många fina gratulationer på en ballong som fast i ett snöre som hon fick. på ballongen hade vi klistrat fast en binda och i slutet av snöret hade vi satt fast en astmamedicin :) joråå, ni kan ju bara förstå lyckan som spred sig över hennes ansikte när vi rullade in ungefär en timme för sent och räckte fram denna fina skapelse vid namn petter-niklas till henne. jaja, vi satt i alla fall och tittade på ett naturprogram på tv hos henne ett tag, sen låg vi också i hennes säng och läste nån "ocensurerad sexdagbok" som var ytterst.. lärorik. runt 17 gick jag hem, hennes gäster började komma och jag såg ut som en Lodis med stort L ! aa, that's it. min lillasyster ska ha "fest" om typ en kvart och då är man inte längre välkommen här hemma. därför packar jag snart mina saker och pyser iväg till pysen, lämpligt va ? vet inte riktigt vad som väntar mig hos henne, men det blir nog trevligt sörru. kommer försöka uppdatera mer ikväll, och om jag känner sonja rätt så blir det nog en hel del datasittande de kommane timmarna haha !

 
en av favoritbilderna på mig och emma, vet inet varför men kommer bara ihåg hur det var då



3 Kommentarer
sonja:

sv: mm, danskarna då:D? han ser fan ut som en 15årig tönt som har buskiga ögonbryn och konstigt leende hähä!

och perrong killen va en 10, norrmannen är en max.. 1a!

2011-01-08 | 18:29:46
URL: http://sonjas.blogg.se/
sonja:

<3

2011-01-08 | 18:29:56
URL: http://sonjas.blogg.se/
michan:

Vem skulle inte bli glad för petter niklas ?:D <33

2011-01-08 | 22:26:43
URL: http://leonardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: