2011-01-30 | 19:27:27

bild 1 - någon du umgås väldigt mycket med


hade jättesvårt att komma på vem jag skulle ha på denna bild, för jag vet faktiskt inte vem jag umgås mest med. i skolan är ju en sak och hemma en annan, men är nog med ganska många olika. jag bestämde sen att ha sonja för att.. jag tror helt enkelt att det är henne som jag spenderar mest tid med. vi vet var vi har varann trots att vi ofta stör oss på varandra till döden hah. vi har för det mesta väldigt kul och vi är väldigt lika varandra till personligheten tror jag. vi har samma åsikter om mycket, och när vi är med varandra försvinner känslan för mognad och lugn alltför ofta !

1 Kommentarer
sonja:

Nutääää!

lugnet försvann när du skrek "SONJA JAG HAR EN MARDRÖÖÖMM BUUÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄHÄÄHAÄHHAHAHAHHAHAHAH"

2011-01-30 | 20:24:13
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: