2011-01-03 | 17:49:42

de går bra nu

träningskläderna i tvätten, nyduschad, kläderna i princip färdigpackade och aa... de går bra nu. tittar på the city på mtv nu, lugnt inte lika bra som the hills men vad kan man göra ? var ju helt besatt i i alla fall the hills förut, men äsch live goes on.

måste också bara meddela att jag kommer kunna blogga under tiden som jag är i storvreta på cup, men endast utan bilder eftersom jag inte har något annat material än mobilen och har inte orkat registrera på blogg.se eller vad man nu ska göra. bilder kommer i alla fall komma upp på... torsdag eller fredag beroende på när jag kommer hem. anywayyyy, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting och hoppas på ännu lite bättre tider !


wihoo, kolla kolla kolla vad duktigt ! och klubban är ju bara en aniiiing snygg ?!


jaa det gäller ju att bjuda på sig själv, så här kommer dagens bjudning



/ M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: