2011-01-30 | 18:32:06

F.Ö.R.L.Å.T

jag vet, jag vet - jag suger och frida äger, men till skillnad från henne så har jag faktiskt ett liv hahah ! men min helg har varit very nice, lite för lite plugg och mycket skoj men det får man tåla.

fredag: jo, jag var ju hemma på dagen och pluggade, gjorde ganska mycket och blablabla. sen kom sonja och frida, vi kollade på ulrik munther videor - vad annars ?! sen drog frida och sonja stannade, vi åt och tittade på let's dance. vi somnade klockan 23 och vaknade av oss själva klockan 9, random tjejer.

lördag: etfer att jag och sonja hade vaknat så åt vi pankisar som ann hade gjort åt oss, och resten av dagen spenderades på ett väldigt segt sätt. vi powernapade "lite" och allmänt chillipillade. runt 16 blev sonja hämtad av sin pappa, och istället ramlade bell in. vi tittade på "a shot of love with tila tequila" och sen gick vi och hyrde skräckfilm. jotack det var jättevarmt, ritkigt härligt väder. efter det åt vi, tittade på skräckfilmen (som för i övrigt var det läskigaste vi sett i hela våra liv!!) och åt chips, gick ner helt skräckslagna och åt glass, gick upp igen och åt chips och godis och aa - rädsel-ätande kallas det haha ! vi somnade runt två till nån typisk tonårsfilm, som vi sedan såg klart dagen efter när vi vaknade runt elva.

söndag: imorse hade resten av min familj åkt på galapremiären av disneyfilmen trassel så vi var home alone, ojojoj ! men jag och bell åt i alla fall och tittade på fångarna på fortet och sen gick vi upp och spelade wii - nånting som jag garanterat klassade ut henne i. jag skulle sen ha följt med henne på hennes match, men tiden svek oss mitti vårt pannkaksbakande och aa.. det blev inte så hehe. resten av dagen har jag spenderat hos mamma med "lite" traditionell städning och nu sitter jag och lillasyster och tittar på skräckfilmen som jag och bell hyrde igår.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: