2011-01-11 | 20:58:36

frillagunilla

  
 

orkar inte ladda upp mer, men vet inte vad jag ska göra för det syns knappt på bilderna ! blir rätt så ledsen faktiskt. men är i alla fall jättenöjd med resultatet, längden är i behåll trots att jag enligt frisören hade behövt klippa typ en decimeter till för att få bort det slitna. har verkligen urusel kvalité på mitt hår, hej heartbroken. jaja, skitnajs frisörsalong kan jag lätt säga ! man känner sig verkligen mer personlig än på större ställen som typ bobby's eller haircut i kista galleria. vi var helt ensamma i hela salongen och det bjöds på mycket skratt och julmust. rekommenderas trots att priset är högre än på fler andra ställen. nu ska jag plugga lite och sen försöka komma i säng tidigt ikväll, skola imorgon juu !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: