2011-01-10 | 22:37:40

frisyr

har världens ångest just nu, för har ingen idé om hur jag ska klippa mig imorgon. är trött på att gå till frisören och säga "hej, jag vill bara klippa topparna. klipp så lite som möjligt, hellre för lite än för mycket !", usch den tiden borde vara över. har dock inte pengar att spendera på färgning eller liknande så är ganska köörd. men tänk ändå..


tänk att färga nästan svart, chokladbrunt eller typ gingerblont.. fatta coolhetsgrad ?!


eller tänk att klippa pannlugg, klippa av luggen nästan helt och ha den sne eller att klippa sidecut, hej ballhet


eller tänk om jag skulle klippa av i princip allt mitt hår, klippa page eller göra som melker-göran här ovan och köra på en riktig jävla pottfrilla ?!

hjälp mig, hur ska jag göra ?!

2 Kommentarer
frida:

HAHAHAHAHA gör som melker-göran tycker jag :DDDDD <3

2011-01-10 | 23:31:36
julia:

Gör pannlugg :D

snäääääälla tror du skulle passa i det :) <3

2011-01-10 | 23:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: