2011-01-07 | 16:22:59

happy hour

kort om min dag:
vaknade runt sex och sjöng för min lillasyster och hela fadderullan ! sen gick jag och halvsov mig igenom filmen freaky friday, tittade på den jättemycket när jag var liten men har inte sett den på flera år sen idag. sen hoppade jag in i dushen, fixade mig och runt 12 kom min kusin sanna och hennes pojkvän peter. vi åt lunch, och dom åkte runt 15 för då skulle rebecka till stallet. nu sitter jag här hemma och tittar på filmen matilda som går på svt1, happy hour med andra ord. nej, nu ska jag byta kanal och roa mig med nåt som faktiskt är roligt !

tack rebecca förresten för den finfina headern och designen, uppskattas till tusen !


bild på ozzy från i somras, gulle dåå


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: