2011-01-24 | 20:55:32

hoho, i'm good !

nu har denna duktiga flikka studerat lite biologi, evolution you know. gick helt okej, men svårt att koncentrera sig när typ världens bästa serie top model går på kanal 3 samtidigt ?! jaja, ska gå och lägga mig tidigt ikväll så att man är på plugghumör imorgon. det lär behövas..

dagen: vaknade tidigt imorse, glömde att jag hade sovmorgon så tog det väldigt lugnt. lite för lugnt kanske, höll nämligen på att missa bussen. oops ! skolan gick inte så jättebra, har idrott på måndagar så då har man ju totalt ungefär 45 minuters tid till att arbeta - inte uppskattat. efter skolan drog jag och julia hem till mig, tjokade (ja frida, jag skrev det fel med flit) varma mackor och lite så. vi drog också ut och åkte pulka, det var lite mer snö idag så det gick faktiskt att stanna om man verklige tog i. läskigt roligt, speciellt när jag körde in i en lyktstolpe och fick den mellan benen. jo man är ju lite glad över att vara tjej ibland.. men ont gjorde det i alla fall ! efter det degade vi framför TV:en och hon vandrade hemåt runt 18 ungefär. efter det har jag inte gjort alls mycket, men sånt behövs det med. sista inlägget för ikväll, natti !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: