2011-01-31 | 20:53:43

i'm doing alright if you were wondering, lately i can never tell

dagen har varit trevlig faktiskt, har varit glad hela dagen trots att jag sov ungefär sex timmar inatt. i skolan hade vi idrott, och för en gångs skull var den rolig, kanske har att göra med mitt glada humör hehe. vi körde typ kräft-fotboll så man skulle med andra ord köra fotboll när man gick i kräftgång. en viss kille i vår klass fick bollen mellan benen och gjorde världens jävla juckning för att få ner bollen på marken igen - jag, julia och emma såg det alla tre och DOG medans alla andra fortsatte som om inget hade hänt ? när vi var inne på plan sen så hände samma sak mig, och för att markera för denna kille att vi såg juckningen så gjorde jag en likadan (med flit alltså) - jag, emma och julia döör igen med andra ord ! men då var det plötsligt jätteroligt och vår idrottslärare sa "att ojojoj det här var det roligaste jag har sett !!" .. skumt.  efter skolan åkte jag, sonja, frida, tatte och wille till vällingby. det vankades subway och donken på låånga vägar ! sen åkte jag hem och har fram tills nu spelat gitarr, men fastnar verkligen. nu ska jag upp och spela mario kart med min lillasyster, adios !

Bild 4 - Några i min familj


bilden ovan är på min pappa och hans tjej Ann när dom var på nån rockgrej, coola or whaaat ? haha, nej men jag diggar bilden faktiskt :)


knarkar på gitarr, jag och sonja ska ju spela in en skiva hahahaha

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: