2011-01-07 | 10:29:13

it's your birthday

uppe med tuppen som sagt, har dock varit uppe sen sex imorse så är inte direkt nyvaken. idag fyller min lillasyster 12 år, lillskiten börjar bli stor fan. senare idag kommer våra "stor-kusiner" på lunch och ikväll kommer de mindre på middag, fullt upp med andra ord. med det här inlägget vill jag också be om ursäkt för mitt deppinlägg som jag skrev igårkväll. egentligen är jag verkligen inte deppig, mår faktiskt väldigt bra men aa.. saker händer helt enkelt. den bilden som jag publicerade i det inlägget togs den 10 nov och nu, inte ens två månader senare, finns det i princip inte på världskartan att en liknande bild skulle kunna tas igen av flera själ. man märker att man har tagit saker förgivet, och trots att vissa saker faktiskt går att ta förgivet så behöver man inte chansa. det bli ändring på det under 2011 !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: