2011-01-26 | 22:40:43

kyrkan och andra coola saker

pluggade jättebra idag, hade också lite deeptalk med emmsan vilket jag faktiskt tyckte behövdes. förstår henne mycket bättre nu än vad jag gjorde typ.. för ungefär två/tre månader sen. jag sonja och tatt stannade länge i skolan idag, drog runt halv 17 tror jag. och nej, vi pluggade inte hela tiden utan vi hade liite skoj också. jag och sonja åkte upp till vällingby centrum och kollade i lite affärer, hon köpte en "sommarklocka" och lite sådär. sen kom tatte, vi åt, vi köpte tuggummi och sen vandrade  vi iväg till kyrkan ungefär.. 45 minuter för sent. jo tack, det var najs ! vi hade typ en tävling där man skulle hitta lappar i hela kyrkan, vi var i lag med johanna och sophie och gissa vilka som vann ?! vinsten var en hel skål med klubbor och tre påsar popcorn, wihoo ! sen drog dom två och vi hängde med cissi, tjejen kan spela gitarr säger jag bara. vi drog hem runt 22, efter att ha kommit fram till att jag och sonja låst in våra väskor i ett skåp på hemköp - igen ! men det är lugnt sörru, vi hämtar dom imorgon innan skolan för vi skulle ändå ha sovmorgon. det verkar som att det blir frulle där också, det blir toppen ! nu ska jag duscha och sen krypa till kojs, gud så mys.

 
 
bilder ifrån dagen på mig och sonja

1 Kommentarer
sonja:

meeeen, ta bort min haka bild!

2011-01-27 | 21:27:56
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: