2011-01-20 | 17:00:34

längtar till tusen

kollade nyss på priser till körkort på fyrhjuling och snöskoter. har alltid åkt och kört det uppe hos min farfar i umeåtrakten, och åååh löve it ! vet att man behöver vara 16 år för att få ta körkort till i alla fall fyrhjuling, men precis som med bilar så bör man ju önska sig pengar till körkortet ett år innan så att man hinner övningsköra och allt sånt (dvs nu i år). hittar dock inte åldergränsen till snöskotrarna, men det är nog ungefär samma. om jag ska göra det ? dålig fråga. amazing på hög nivå, kommer köra skiten ur mina vänner där dom kommer där med sina eu-moppar mohahahah ! läängtar



ser ni inte vad härligt ? åh herregud, jag börjar bli rädd för mig själv. låter ju förbövelen som emma om hennes skidor..

1 Kommentarer
sonja:

sv; aahmen, jag tog bort ringen under hela natten och kvällen, men den va ändå kvar ):

2011-01-20 | 21:03:34
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: