2011-01-27 | 22:35:33

"lyssna nu på farbror PÖ"

sådäär ja, "hörs snart" vare ja.. oops ! anywayyy, nu ska jag berätta den trevliga historien om min dag:

igår efter kyrkan så råkade ju jag och sonja låsa in våra väskor på hemköp i vällingby, så gissa vilka osm var där klockan 8 imorse ?! men det var faktiskt najs, man kanske inte alltid är redo att gå upp klockan 6 när man har sovmorgon men man blev jättepigg. vi "åt" (snarare drack) frukost på wayne's och rullade sedan vidare till skolan. på förmiddagen var det nån snubbe i skolan som berättade om hans liv i auschwitz för det är ju förintelsens dag idag. läskigt gullig gubbe måste jag säga, världens morfar-förebild ! alla elever i åttan var knäpptysta när han berättade, really cool you know. på eftermiddagen skulle vi svara på några töntiga diskussionsfrågor om vad han hade berättat och var i grupp med mattias, anki, adam och jesper. det gick ganska bra, fast johan mobbade oss på bg:en sen.. not cool -.- efter skolan träffade jag gabbi på bussen, lite spontant sådär så bestämde jag mig för att åka hem till henne. vi åt popcorn och tittade på ana gina show, jag drog runt 16 för att hinna hem och plugga innan träningen. det gick jättebra - på riktigt ! stolt över mig själv. har duschat efter träningen nu, jag och min one piece segar framför TV:en thihihihihi

 

den understa bilden är riktigt cool, det är numret som tyskarna ristade in på alla de judar som de fångade till koncentrationsläger. det här var alltså han gubbens nummer, märkt för livet eller vaddå ?!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: