2011-01-03 | 23:37:00

"mamma nu när jag är 14, får jag börja använda bh då ?" "nej peter."

Mia den bästa om blää:
Du vill tbx till mig, erkänn! :]<3

svar: Mia du skulle bara veta D: <3


sista inlägget ifrån en dator fram till den 6 vilket är datumet som jag kommer hem. har preppat med "några" bilder från 2010 så när jag kommer hem så kommer det låånga inlägget som vi alla har väntat på hehe.. då kommer det även komma bilder från storvreta, förmodligen i mängder om jag känner mitt lag rätt ! nu måste jag verkligen gå och sova, vill inte se ut som ett lik imorgon med tanke på att det kommer finnas boys boys boys på cupen :DDDD crazy for faan, och bell är singel och ojojoj säger jag bara...


/ M.


det här är kärlek. mina gula crocs (?) och jaaag, en varm sommardaaag
1 Kommentarer
michan:

HAHAHA BÄSTA RUBRIKEN !:D <33

2011-01-04 | 20:40:54
URL: http://leonardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: