2011-01-18 | 15:02:54

mensvärk

som ni ser på rukbriken så leker livet just nu.. eller ? åker om ungefär 1 timme på träning, möter rodjin i vby innan så åker ti tillsammans. har inte så mycket att säga.. var läskigt trött imorse, har nog aldrig varit så trött förut. ögonen vägde ton och sängen var bara för jävla skön.

dagens hiss: emma och julia som gjorde min dag. skitnajsiga brudar verkligen, har dessutom börjat komma dem närmre igen på senaste tiden. det har ju varit lite glapp i vänskapen och sådär.

dagens diss: man sitter och väntar på bussen, och sen kommer det en äckelgubbe med cigg i handen och sätter sig preciiiis bredvid än. när dom märker att man kollar snett som fan för att dem ska fatta att man inte uppskattar det så blåser dem röken i fejjan på än ! att dom sätter sig bredvid - ja det är väl fine, bänken är ju inte så speciellt stor. men om dem har en cigarett i handen kan dom väl visa lite respekt ?! nu luktar hela jag rök, och det är ju sådär lagom kul för en tjej som aldrig hållt en cigarett i handen. när man sitter där kan man ju heller inte bara ställa sig upp och gå, och om jag nu skulle göra det - vart skulle jag gå ? nej fy fan, show some respect oldies.

1 Kommentarer
Hanna:

sv: hihi okej men fint var det ;p

2011-01-18 | 16:30:04
URL: http://gertans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: