2011-01-10 | 21:05:35

nice try !

tidigare ikväll var jag på sats med sonja, det gick uruselt men vi försökte i alla fall. har inte varit där på flera månader, och det var fortfarande skitkul men det var bara inte min dag. istället satte vi oss och spanade in dom "snygga" killarna, nejnejnej ingen jackpott där heller ! det fanns en som var helt ok, och hmmm kan det bero på att han hade en hawks innebandy tröja på sig ?! ehh, ja det kan det ! nu sitter jag och äter melon för var jättehungrig av någon anledning. ska snat gå och lägga mig för måste verkligen vända tillbaka dygnet, så det här blir förmodligen sista inlägget för idag. natti !


imorgon åker jag och sonja och klipper oss på detta trevliga ställe. vet dock inte hur jag ska klippa mig än..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: