2011-01-20 | 22:23:29

nygift

kommit hem från träning, har duschat, konstaterat att jag för en gångs skull inte har något att plugga med och satt mig med datorn framför sportnytt med pappsen. efter träningen idag gick hela laget ut till det rummet som vi byter om i (eller alltså tar på oss ytterkläderna och så), jag var den sista som skulle gå in där. då låter dom mig inte gå in utan stänger dörren och bell säger åt mig att stanna där jag stod. fattade nada. efter ett tag öppnar dom dörren och då står alla där med sina mobiler uppe riktade mot mig, trodde dom skulle fota mig eller något. fattade fortfarande nada. alla står och fnittrar och jag står där och ser dum ut till tusen liksom ! då går bell ner på knä, tar fram en liten ask och säger "mathilda viola carolina lundqvist, vill du gifta dig med mig?" tror du jag dog eller tror du jag dog ?! förstå vad gulligt och förstå vad jag började skratta !! så nu har i princip alla detta moment på video och blablabla... men det roligaste var ju ändå att jag inte fattade någonting. verkligen ingenting ! ååååh vad jag älskar min fruuuga, hon hade typ planerat det här jättelänge och så hahahaha. gullegris är det rätta namnet !


jag menar se på oss..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: