2011-01-20 | 16:33:47

ooooj

ojdå, har verkligen uppdaterat uselt.. och självklart ska då frida glänsa järnet och uppdatera jättemycket, men aja life goes on.

tisdag: som jag berättade i tisdags så hade jag träning, mötte rodjin i vällingby c runt 16 och sen åkte vi vidare till hallen. vi tränade dubbla träningar vilket innebär från 16.30-19.30, jotack man var ju sådär lagom stel efter. efter det behövde jag verkligen plugga, och jag förbjöd mig själv från att blogga för att inte komma ur pluggningen. det gick bra och jag blev klar, kom dock i säng sent vilket inte var ok.

onsdag: vaknade. ville inte gå upp. gick upp. skolan var väl som vanligt, jobbade inte så mycket. efter skolan drog jag direkt ut till min födelsetrakt ekerö för att åka hem till aaagnes ! vi åt lite, och sen åkte vi till hennes unghäst Lady som hon har lånat hem. grymt gullig häst. sen åkte vi till nästa stall där agge-bagge skulle rida med fridde och julle, det gick bra. efter att ha frysit i flera timmar satt powenapen på 45 min i stallet riktigt fint måste jag bara tillägga.

torsdag/idag: redovisade min engelska, gick fenomenalt - wihoo ! jag och sonja har idag slickat på bord, felix har kletat sin sår-gegga på mina biologipapper, ruschat till bussen med becci och julia (missade bussen för i övrigt) har peddoblickat emma och michan när jag stod på bussen och har hunnit med att plinka lite gittarr. tittar på masterchef och runt halv 19 åker jag på träning. det kommer mer uppdatering vill jag lova.be.brave.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: