2011-01-01 | 22:45:46

patrik 1,5

som ni kanske förstår på namnet så sitter jag nu bänkad framför filmen patrik 1,5 som just nu går på svt 1. lite udda som man är så har jag aldrig sett filmen förut trots att den kom ut för flera år sedan - precis som fridde dårå. har nu preppat lite bilder från nyår, kanske inte ett hundratal men aja. senare kommer ett inlägg om filmen jag såg tidigare idag, smell ya later !


hittade typ världens snyggaste jeans på topshop igår med amie. känns lite halvbra att lägga upp bilder på sitt arsle, men ser ni vad snygga eller !? använder dock typ aldrig jeans så köpte dom inte..


vi hittade också typ världens sötaste modell på cubus, precis min smak !


jag och tatte den tönten hemma hos sonja på nyårsafton, mhmmmmm..


jag och sonjis på tolvslaget, här snackar vi red eye !


bjussar på den sista bara för att sonja var så fin på den där bilden hehe


/M.
1 Kommentarer
sonja:

ta bort första bilden på mig

2011-01-01 | 23:19:16
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: