2011-01-12 | 20:11:24

spritt språngande

kommit hem från sats nu, och det där kallar jag träning fan ! grymt jobbigt, men man mår ju som en gud efter. donken känns flera mil bort trots att det bara ligger runt hörnet egentligen, haha ! kom hem för ett tag sen och nu sitter jag och tittar på nåt mästerkock program som jag måste se - älskar såna program ! har nog fått det från pappa som är nån slags mat-maniac.

om dagen; hängde med fridde all day long, och som hon sa tidigare - fan vad vi pluggade ! vi hade också det aningens kul på förmiddagen, men det måste man ju få unna sig hehe. efter skolan drog jag hem ett tag, för att sedan gå till sonja. hade tänkt gå till emma först, men hon var ju sjuk den jäveln. hos sonja var i alla fall tatte och vi åt typ nudlar. sen drog jag och sonja och tränade och.. aa you name it.


bild från dagens hos sonja. fr vänster: tatte, jag, sonja. körde på en "hej jag vill inte vara med"



hatar bilden !!!!! fan vad pinsamt !!! men lovade rodjin så... aa here you go. ni får skratta -.-


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: