2011-01-17 | 20:34:28

TV

eftermiddagen/kvällen har bestått utav läskigt mycket wii, läskigt lite plugg och läskigt god mat. sonja kom förbi också, hon mådde typ dåligt och trots att jag har bråkat med henne de senaste dagarna så ställer jag ändå upp för henne och bla bla bla allt sånt gullegullsnack. vi skulle ha pluggat biologi, men frågorna var visst kvar i skolan så det blev engelska istället. njaa, inte så lyckat. nu ska jag bara skriva en slutreflektion och sen bedömer jag mig själv som klar för idag. ska försöka somna tidigt som attans för att inte sova lika dåligt som jag gjorde inatt. vi får se om det blir någon mer uppdatering ikväll, annars så säger jag godnatt med det här inlägget och denna otroligt skelögda bild på mig !


haha läskigt va ?! skulle inte lagt upp bilden om det inte vore för våran otroligt låga statistik...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: