2011-01-07 | 12:17:27

trååk

1. Har du ett par rosa string? - aa med en fet jävla rosett där bak haha
2. Vem var den senaste du pussade? - ingen aning, ozzy ?
3. Vad har du för bhstorlek ? 75C
4. Trivs du med det? neaj..
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - brukar inte räkna
6. Gillar du nån nu? - alltså, ja klart men inte gilla gilla
7. Vad gjorde du inatt? - man vet aldrig med mig hah
8. Och i förrgår natt? - var med bellskling
9. Vad gör du innan du ska sova? - blottar
10. Kan du prata med din mamma om allt? - om jag skulle vilja
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - nej för jag hade ju fött upp ett barn i smyg ?
12. Har du varit gravid? - låter oerhört orealistiskt
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - är redan gift, sorryyy
14. Choklad eller glass? - glass, utan tvekan
15. Push-up eller T-shirtbh? push-up, vad fan är en t-shirtbh ?
16. String eller hipsters? - beror på när, men string
17. klackskor eller sneakers? - spelar ingen roll
18. Kjol/klänning eller jeans? - hatar jeans men älskar inte direkt klänningar och sånt

Tio fakta
1. Hemstad/ort - vällingby/nälsta 
2. Hårfärg? - tråkig, vanlig brun
3. Längd - kort i rocken, typ 1,55
4. Frisyr - plattar ibland, annars naturligt (vågigt typ)
5. Ögonfärg - gröna
6. Skostorlek - är riktigt storfotad, 34-35 :)
7. Humör - inte vet jag, trött
9. Civilstatus - singel så det bara skriker om det
10. Vänster eller högerhänt - vänster

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - haha nej
2. Tror du på kärlek? - ja det skulle man väl kunna säga
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - har gjort saker jag ångrar, men det var inte kärlek nånstans i det haha
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - då trodde jag väl det, men nej inte nu i efterhand
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - .. alltså..
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - absolut, power to the lesbians !
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - neaj
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - jag ska vara ärlig, ja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - har jag säkert, se på mig bara !
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej, man kan inte känna nån efter första ögonkastet. självklart kan man tycka nån är snygg och därefter lära känna den personen vilket i slutändan kan leda till kärlek, men då kom ju inte kärleken när man först såg varandra.

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - kärlek
2. cider eller öl? - är ju från norrland, så en öl i bastun med farfar sitter aldrig fel hahah
3. Dag eller natt? - dag tror jag, man ser ju som så lite på natten
4. One night stand eller förhållande? - vet inte riktigt, skulle vilja säga förhållande men är typ rädd att starta ett
5. Tv eller internet? - internet, man kan ju titta på tv där sörru
6. Pepsi eller cola? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - beror på vad som menas med "vild", men variation
8. Färgfoto eller svartvita? - båda är fint
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face, men det kan vara skönt att börja med telefonkontakt
10. Bilddagboken eller myspace? - har aldrig förstått det roliga i nån av dom sidorna

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej, skulle nog inte våga
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja det är väl klart, har inte övernaturliga krafter på nåt sätt (även fast man kanske får den känslan av mig :P)
4. Har du hoppat bungy jump? - ja. i thailand
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - beror på vad som menas, men ramlade av på en hopplektion i ridning under sommaren 2009 och bröt benet
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - alltså... :$
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - när jag bråkar med sonja hahahhah
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej, men skulle inte ha nåt emot att göra det
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - nja, inte från början i alla fall
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - inget är perfekt

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - japp, många av de vänner jag inte har hunnit träffa under lovet
2. Är du glad? - ja, men trötter
3. Är du fundersam? - är inte en superfilosof direkt, men är lite fundersam över vissa saker, ja
4. Är du uttråkad? - kunde varit värre
5. Är du tysk? - nej, men kan sjunga lite på tyska
7. Är du italienare? - nej
8. Är du fransk? - non mon ami, mais je parle un peu de francais
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej skilda, så jävla najs
10. Gillar du någon just nu? - ja, men inte på det sättet som frågan föröker få svar på

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 18.36
2. Namn? - Mathilda Viola Carolina Lundqvist
3. Vart bor du? - två radhus
4. Hur många barn vill du ha? - vet inte
5. Vill du gifta dig? - jaaaa !
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - inget av det.. typ suger in den eller nåt
7. Har du ätit sushi? - skulle aldrig kunna göra det
8. Favoritglass? - twister tror jag
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - en
10. Humör? - aa, är fortfarande ganska trött

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej
2. Har du en hund? - ja hos pappa, ozzy
3. Sover du helst själv eller med någon? - är singel, så i nuläget ensam eller med nära vänner. sover inte med vem som helst för är inte direkt söt när jag sover
4. Tror du på spöken? - skulle vilja kunna säga nej på den där frågan, men jag vet inte riktigt

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - lite, men inte så jättemkt
2. Skulle du vilja väga mer? - är inte så insatt i min vikt, vet inte vad jag väger så det beror på
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej, dricker inte

Kan
1. Kan du röra på öronen? - nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - nästan
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - japp
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - japp, är fin flicka
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - i riktigt dåligt sällskap, ja
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - dricker aldrig så ja, det skulle vara a piece of cake
7. Kan dina vänner lita på dig? - ja, det ska dom kunna i alla fall
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - buhuuu ! dom som känner mig bra vet att jag skulle döda för att få pierca mig i naveln, men är allergisk mot fucking nickel och kan inte ha nån slags metall eler smycken på mig. inte ens titan
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ja, har blivit mycket bättre

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja, det har väl alla ?
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - absolut inte ! usch vad snuskigt
3. Har du syskon? - lillasyster
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - ja
6. Har du varit full den här månaden? - har aldrig varit full
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - nja, skulle ha tråkigare utan dom
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - alltså.. ja det har jag väl
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej haha

Vem
1. Vem älskar du? - dom som står mig nära, dvs säga som som bör ta åt sig av den här frågan
2. Vem kan berätta allt för dig? - den som vill
3. Vem vill du bli full med? - vill inte bli full



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: