2011-01-09 | 18:57:14

you said that you needed something special which you don't have, well here I am

jag och sonja jar pluggat järnet här hemma i mitt kök. förvånansvärt gick det fan bra alltså ! har skrivit en text om epoken (tidsperioden) realismen på svenska steg 24 vilket var sådär lagom roligt, men det är alltid så skönt när man är klar sen. vi har precis ätit och klockan 19 ska vi rulla över till min pappa och äta sån här... chokladfontän eller vad det nu heter, trevlans trevlans. efter det ska vi gå och hyra filmen marley and me som jag ska se till mitt engelska arbete. som det verkar så ser vi på den tillsammans ikväll, men hon sussar nog hemma med tanke på mitt underbara utvecklingssamtal som väntar imorgon - tidigt. nu måste jag pysa så att inte chokladen tar slut, thihihihihihihi.
shit vad torr.




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: