2011-01-03 | 16:13:45

you'll never be alone, when there are no more heroes

kommit hem från tre timmar lång träning nu, känner mig som en stel gammal 90-åring men fan vad kul det var ! imorgon blir det storvreta, det kommer bli grymt kul men vet för tillfället inte riktigt vad jag ska ta med mig. har tendensen att alltid ta med mig för mycket onödigt och kommer ju inte orka släpa på för mycket så måste verkligen anstränga mig. kvällen kommer förmodligen inte bli så händelserik eftersom jag ska upp med tuppen imorgon, men ett litet wii mästerskap med syrran funtar jag på att klämma in. bildlöst inlägg för har bestämt träff med duschen typ.. nu ! blog you later alligator
1 Kommentarer
sonja:

ha det bäst pysen!

2011-01-03 | 16:41:12
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: