2011-07-28 | 01:59:10

28/7

Hej folks ! Vad händer, fötter, morötter, jag är trötter. Jag chillar i femman med nyinköpt godis och en tom colaburk, life's good. På tal om LG och deras coola slogan så har ju jag fått min nya tele nu, den är helt fluffing amazing :) tack pappa ! 

Anywayyyy, idag har jag sovit fram till ungefär elva. Vi åt, hade mensvärk i femman, gick ut och åkte slider, solade, badade, gick till stallet, kom hem, åt fryspizza, pratade med mattias som nästan var död, cyklade till höga bryggan, bangade på bad, blev bff med småpojkar med kycklingskratt, cykalde hem, pratade med farfar, tittade på resten av avsnitten på "älska mig", ätit godis, ätit mer godis, druckit cola, bloggat - och där har ni min dag ! Bjussar nu på lite fina bilder från dagen. 

POWER !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: