2011-07-27 | 00:22:16

at selanders crib

Sitter hemma hos F och J ute på deras land på.. Gummarö :) Jag och Sonja tog bussen i förmiddags efter att hon tillbringat natten hos mig, jippie yey. Vi satt och chillade på min balkong och drasck utslagen cola tills vi måärkte att the grudge säkert också var där på balkongen.. scary.
När jag kom hit så gjorde vi inte så mycket i början, sen bytte vi om till bikini och åkte slider, brutalt roligt ! Jag och fridde skrek som två små nördar, men fan vad skoj det var! Sen åt vi hamburgare och julia åkte till stallet. Jag och Frida diskuterade ämnet "röv" och huruvida det finns många småskumma namn på könsorgan, dagens är ju lugnt mormormutta hahaha. Sen åkte vi till stallet, träffade Marte och hennes hulliganhäst och tittade på när hon, Frida och Julia red. SAknar faktiskt ridningen, men ska få rida på torsdag, glaaaaad. Sen åkte vi hem, åt, och nu sitter vi i femman ovh äter upp mitt godis.
Juste, gissa vem som kommer till mig på fredag ? MATTIAS !!!!! ALLTSÅ ÅÅÅH SÅ JÄVLA GLAD, HAN BETALAR BUSSRESAN SJÄLV OCH ALLT, SÅ JÄVLA SÖÖÖÖÖT ! Är verkligen skitglad :DDDDDDDD


Dagens bild, Julia och Per... fint Julia, fiiiint :)

/Mathew & co, men mest Mathew !!!!!!! OBS
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: